elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Piątek 27.12.2024

„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA TRANSPORTEM WYKONAWCY POSIŁKÓW DLA DZIECI W MIEJSKIM ŻŁOBKU W MŁAWIE NA ROK 2025”

 

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-77029dae-851b-4524-a283-159c8ac9b715

 

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA TRANSPORTEM
WYKONAWCY POSIŁKÓW DLA DZIECI W MIEJSKIM ŻŁOBKU W MŁAWIE NA ROK 2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ŻŁOBEK W MŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145999072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236543675
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@zlobek.mlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobekmlawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi w wieku do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA TRANSPORTEM
WYKONAWCY POSIŁKÓW DLA DZIECI W MIEJSKIM ŻŁOBKU W MŁAWIE NA ROK 2025”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77029dae-851b-4524-a283-159c8ac9b715
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00478368/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 "ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA TRANSPORTEM
WYKONAWCY POSIŁKÓW DLA DZIECI W MIEJSKIM ŻŁOBKU W MŁAWIE NA ROK 2025"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77029dae-851b-4524-a283-159c8ac9b715
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: . W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się
za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy e-zamówienia oraz poczty elektronicznej pod adresem e-mail: administracja@zlobek.mlawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza). Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz
z ofertą to 250 MB.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania
z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Żłobek w Mławie
ul. Krasińskiego 7, 06-500 Mława;
b. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną
ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielenia zamówień publicznych spoczywających
na Miejskim Żłobku w Mławie jako jednostce sektora finansów publicznych;
c. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
d. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
e. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
f. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g. posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych, prawo żądania
od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MŻ.26.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i dostarczenia transportem Wykonawcy posiłków dla
dzieci w Miejskim Żłobku w Mławie w 2025 roku w tym: śniadanie, obiad (zupa i II danie), podwieczorek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty złożone przez Wykonawców będą oceniane wg następujących kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga max % Sposób punktowania
1. Cena (C) 60,00 Liczba punktów = (cena najniższa zaproponowana w ofertach niepodlegających odrzuceniu/cena badanej oferty)
x 60
2. Termin rozpatrzenia reklamacji (T) 40,00 do 75 min. - 9 pkt.
do 60 min. – 19 pkt.
do 45 min. – 28 pkt.
do 30 min. – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek
ich posiadania – Wykonawca posiada decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą wpis do rejestru
zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
2. zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 2 usługi
odpowiadające rodzajem i wielkością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usłudze żywienia zbiorowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia,
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień
złożenia, następującego podmiotowego środka dowodowego:
1. Decyzji Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego, zatwierdzającej lub warunkowo zatwierdzającą zakład
wprowadzający do obrotu lub produkujący żyw-ność, na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i
żywienia (Dz. U 2023 poz. 1448)
2. Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 usług odpowiadających rodzajem i wielkością usłudze stanowiącej
przedmiot zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane nadal.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
o którym mowa w § 6 Umowy, w przypadku zmiany cen artykułów i kosztów związanych
z realizacją zamówienia (waloryzacja) wystąpienia jednej z następujących okoliczności,
z tym zastrzeżeniem, że:
a) minimalny poziom zmiany cen artykułów lub kosztów, uprawniający Strony do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi
20% w stosunku do cen lub kosztów przyjętych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym,
b) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie 15 % w stosunku do wartości
wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust.2 Umowy
c) zmiana może być dokonywana nie częściej niż jednokrotnie i nie wcześniej, niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia
Umowy.
5. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 Wykonawca, jest on zobowiązany wykazać okoliczności, z których będzie
wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy.
6. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do
umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.e-zamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-03

Informacje o artykule

Podmiot udostępniający: Miejski Żłobek w Mławie
Odpowiadający za treść: Monika Kowalska
Wprowadził informację: Monika Kowalska
Edytował informację: Monika Kowalska
Lista załączników: 2
Data wytworzenia informacji: 27.11.2024
Data udostępnienia informacji: 27.11.2024
Data ostatniej aktualizacji: 06.12.2024
Liczba wyświetleń: 23
Rejestr zmian: Otwórz

Rejestr zmian

Data
Godzina
Rodzaj
Autor
Nazwa
06.12.2024
12:58:39
edycja
Monika Kowalska
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA TRANSPORTEM WYKONAWCY POSIŁKÓW DLA DZIECI W MIEJSKIM ŻŁOBKU W MŁAWIE NA ROK 2025”
27.11.2024
10:59:12
edycja
Monika Kowalska
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA TRANSPORTEM WYKONAWCY POSIŁKÓW DLA DZIECI W MIEJSKIM ŻŁOBKU W MŁAWIE NA ROK 2025”
27.11.2024
10:58:36
edycja
Monika Kowalska
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA TRANSPORTEM WYKONAWCY POSIŁKÓW DLA DZIECI W MIEJSKIM ŻŁOBKU W MŁAWIE NA ROK 2025”
27.11.2024
10:57:20
edycja
Monika Kowalska
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA TRANSPORTEM WYKONAWCY POSIŁKÓW DLA DZIECI W MIEJSKIM ŻŁOBKU W MŁAWIE NA ROK 2025”
27.11.2024
10:54:31
dodanie
Monika Kowalska
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA TRANSPORTEM WYKONAWCY POSIŁKÓW DLA DZIECI W MIEJSKIM ŻŁOBKU W MŁAWIE NA ROK 2025”